Analig Hentbol 1. Etap Müsabakaları Karaman'da Tamamlandı
Karaman'ın ev sahipliğinde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 3. Grup Hentbol Müsabakaları sona erdi. Üç gün süren organizasyonun ardından kızlar ve erkeklerde dereceye giren altı takım bir üst tura yükseldi.
KARAMAN (Karaman Asayiş) – Karaman’ın ev sahipliğinde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 3. Grup Hentbol Müsabakaları sona erdi. Üç gün süren organizasyonun ardından kızlar ve erkeklerde dereceye giren altı takım bir üst tura yükseldi.
Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde Merkez Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyonda ev sahibi Karaman’ın yanı sıra Adana, Antalya, Burdur, Hatay, Isparta, Kahramanmaraş, Mersin ve Osmaniye’den gelen kız ve erkek takımları, grup birinciliği ve bir üst tura yükselme hedefiyle mücadele etti.
Kızlar kategorisinde gruplarını lider tamamlayan Osmaniye, Kahramanmaraş ve Adana takımları bir üst tura yükselme başarısı gösterdi. Erkekler kategorisinde ise gruplarında ilk sırayı alan Mersin, Kahramanmaraş ve Osmaniye takımları bir üst tur bileti alan ekipler oldu.
Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Karadeniz, üç gün boyunca kentte centilmenlik ve dostluk içerisinde geçen müsabakaların başarıyla tamamlandığını belirtti. Karaman olarak spor organizasyonlarına ev sahipliği yapmaya ve genç sporcuları en iyi şartlarda ağırlamaya devam ettiklerini ifade eden Karadeniz, bir üst tura yükselen takımları tebrik ederek organizasyonda emeği bulunan hakem, antrenör, görevli ve sporculara teşekkür etti.