Karaman'da Eğitim Dönemi Anlamlı Projeler Ve 45 Bin 900 Öğrencinin Karne Heyecanıyla Kapandı!
Karaman’da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte il genelinde 45 bin 900 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi. Protokolün katılımıyla Şehit Ahmet Sarı Ortaokulunda düzenlenen program coşkuya sahne olurken, dönemin kapanışına damga vuran "Tertemiz Karaman Projesi" ile de 5 bin öğrenciye çevre bilinci aşılandı.
KARAMAN (Karaman Asayiş) – Karaman’da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte il genelinde 45 bin 900 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi. Protokolün katılımıyla Şehit Ahmet Sarı Ortaokulunda düzenlenen program coşkuya sahne olurken, dönemin kapanışına damga vuran "Tertemiz Karaman Projesi" ile de 5 bin öğrenciye çevre bilinci aşılandı.
Karaman’da okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerinde öğrenim gören 45 bin 900 öğrenci karne alarak yaz tatiline başladı. Şehit Ahmet Sarı Ortaokulunda düzenlenen karne dağıtım programına Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, İl Jandarma Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Osman Saygılı, İl Emniyet Müdürü Mehmet Turhan, İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan, daire amirleri, eğitim yöneticileri, öğretmenler ve veliler katıldı.
Vali Hayrettin Çiçek'ten Öğrencilere Kitap Okuma Tavsiyesi
Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerin karne heyecanına ortak olan Vali Hayrettin Çiçek, öğrencilerle gelecek planları ve yaz tatili üzerine sohbet etti. Tatil döneminin verimli değerlendirilmesi gerektiğini belirterek bol bol kitap okumalarını tavsiye eden Vali Çiçek, kitap okumanın akademik başarıya önemli katkı sağladığını ifade ederek öğrencilere iyi tatiller diledi.
Karne dağıtım programının ardından okul bünyesinde faaliyet gösteren Uzay ve Havacılık Atölyesini ziyaret eden Vali Hayrettin Çiçek, çalışmalar hakkında bilgi aldı. Daha sonra hayırsever Bilal Acarözmen’in destekleriyle donatılan fen laboratuvarının açılışını gerçekleştiren Vali Çiçek, eğitime sağladığı kıymetli katkılardan dolayı Acarözmen’e teşekkür etti. Program kapsamında Muharrem ayı dolayısıyla Vali Hayrettin Çiçek ve İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan tarafından öğretmen ve öğrencilere aşure ikramında bulunuldu.
"Tertemiz Karaman Projesi" ile 5 Bin Öğrenciye Ulaşıldı
Dönemin kapanışında öne çıkan bir Tibetan önemli gelişme ise Karaman Valiliği himayelerinde, Karaman İl Millî Eğitim Müdürlüğü ile Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi (KMÜ) iş birliğinde yürütülen “Tertemiz Karaman Projesi” oldu. 10 hafta boyunca il genelindeki 20 ilkokul ve ortaokulda düzenlenen çevre farkındalık konferansları ve uygulamalı eğitimlerle yaklaşık 5 bin öğrenciye ulaşılarak çevre bilincinin yaygınlaştırılması adına önemli bir başarı elde edildi.
Proje kapsamında eğitimler, “Tertemiz Karaman” gönüllüsü, KMÜ Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ali Sevilmiş tarafından gerçekleştirildi. Düzenlenen kapanış programında İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan, Doç. Dr. Ali Sevilmiş'e plaket takdim etti. Çalışkan ayrıca Karaman'da gönüllü olarak çevre temizliği çalışmalarını sürdüren üç öğrenciye örnek davranışlarından dolayı teşekkür belgesi verirken, süreçte yiyecek ve içecek ikramında bulunan BİFA Vakfı'na da destekleri için teşekkür etti.
İl Müdürü Mehmet Çalışkan’dan Karne Mesajı
2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanması vesilesiyle bir mesaj yayımlayan İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan, “Bir yılın hikâyesi karnelerde, geleceğin umudu çocuklarımızda” dedi.
Müdür Çalışkan mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Bugün alınan karneler yalnızca bir dönemin değerlendirmesi değil; sabrın, gayretin, öğrenme heyecanının ve gelişim yolculuğunun birer hatırasıdır. Başarı kadar çabanın da kıymetli olduğunu unutmadan, her öğrencimizin gösterdiği emeği yürekten kutluyorum. Sevgili öğrencilerimiz; yaz tatili sizler için dinlenmenin, keşfetmenin ve yeni hayaller kurmanın zamanı olsun. Bir yıl boyunca sevgi ve sabırla çalışan öğretmenlerimize ve destek veren velilerimize şükranlarımı sunuyorum."








FACEBOOK YORUMLAR